Ben je ontevreden over een product of levering? Laat het ons dan zo snel mogelijk weten.
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected] of gebruik te maken van het contactformulier. Omschrijf je klacht duidelijk en vermeld je ordernummer. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op over de afhandeling van je klacht.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Natural Women Care werkt uitsluitend met zorgvuldig geselecteerde producten. Wij streven naar een perfecte levering en tevreden klanten.
Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Neem dan direct contact met ons op!