Retourneren

  1. Je hebt na ontvangst 14 dagen om je product zonder opgaaf van reden aan te melden als retour. Na het aanmelden van je retour heb je nog 14 dagen om het product te retourneren.
  2. Indien je gebruik maakt van jouw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Je kunt ons een bericht sturen via het contactformulier, of een mail sturen naar [email protected]. Vermeld hierin altijd het factuurnummer, je adresgegevens en om welk product het gaat.
  3. De kosten voor retour van je huis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van je vervoerder. Voeg (een kopie van) de factuur bij. Het risico van verlies of beschadiging tijdens transport is voor de verzender. Ongefrankeerde of onvoldoende gefrankeerde poststukken worden niet aangenomen.
  4. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van je retour terugstorten mits het product in goede orde retour ontvangen is.

Je kunt een product alleen retourneren wanneer:

  • Het product ongeopend en verzegeld is. Voedingssupplementen die geopend zijn, zijn niet geschikt om te worden teruggezonden om redenen van gezondheidsbescherming en hygiëne.
  • Het product in een zichtbaar originele, ongebruikte staat verkeert.

Neem contact met ons op via het contacformulier of mail ons via [email protected]. Vul je gegevens en je factuurnummer in. Je krijgt dan binnen 1 werkdag reactie op je retouraanvraag.

Verpak de producten goed, het liefst in dezelfde doos als waarin wij het naar jou toe hebben verzonden. Voeg (een kopie van) de factuur bij, en plak de doos dicht. Vervolgens kun je het pakket inleveren bij het dichtstbijzijnde PostNL punt. 

Financiële afhandeling van de retourzending

Retourzending is voor eigen kosten.

Ruilen

Het omruilen van producten is niet mogelijk, maar het kan gebeuren dat je toch per ongeluk het verkeerde supplement hebt gekocht. Stuur ons dan een berichtje, dan zoeken indien mogelijk naar een passende oplossing.

Geen verzendkosten

Voor onderstaande uitzonderingen hoef je geen verzendkosten te betalen voor je retour:

  • Je hebt een verkeerd product ontvangen.
  • Het product is kapot geleverd.
  • Het product is over de houdbaarheidsdatum.